Hussi17 22 Nov 2024 Har blitt wl for en god stund tilbake, men fikk aldri tatt intervju. Må jeg søke whitelist på nytt igjen?
Har blitt wl for en god stund tilbake, men fikk aldri tatt intervju. Må jeg søke whitelist på nytt igjen?
Alf Nolsin Alf skrev på Nolsin sin profil. 6 Nov 2024 Hei, er ikke du han Fabian fra Tigerstaden? Det er meg, Pål Mbubve!! Let's connect!
Peiseren Sigg Peiseren skrev på Sigg sin profil. 23 Sep 2024 hei mulig å få intervju idag satt å ventet 7 t igår å har ventet en el allerede idag har en av dere tid til dette idag?
hei mulig å få intervju idag satt å ventet 7 t igår å har ventet en el allerede idag har en av dere tid til dette idag?
Peiseren emil Peiseren skrev på emil sin profil. 23 Sep 2024 hei, er det mulig å få intervju idag satt å ventet 7 t igår og 3 t allerede idag hadde satt veldig stor pris på om du har tid til dette eller noen av dere
hei, er det mulig å få intervju idag satt å ventet 7 t igår og 3 t allerede idag hadde satt veldig stor pris på om du har tid til dette eller noen av dere
mr Markus kf babyrole mr Markus kf skrev på babyrole sin profil. 16 Sep 2024 yo kunne jeg fått 2 ord med deg på disc?
I am teddy 12 Sep 2024 jeg beklager men jeg trykte 2 ganger feil når jeg ikke var ferdig LOL håper ikke det har noe å si?