Velkommen til NXT Forum!

Registrer deg via Discord for å søke whitelist og bli en del av vårt community.

Registrer deg nå!

Nye profilinnlegg

hei mulig å få intervju idag satt å ventet 7 t igår å har ventet en el allerede idag har en av dere tid til dette idag?
hei, er det mulig å få intervju idag satt å ventet 7 t igår og 3 t allerede idag hadde satt veldig stor pris på om du har tid til dette eller noen av dere :)
jeg beklager men jeg trykte 2 ganger feil når jeg ikke var ferdig LOL håper ikke det har noe å si?
asjkdasdsad
JaktHøne
JaktHøne
"Asjkdasdsad" – det er et ganske unikt ord! Kanskje det er en hemmelig kode, et kryptisk budskap, eller bare et kreativt forsøk på å skrive noe uten en bestemt mening. Uansett hva intensjonen var, vekker det definitivt nysgjerrighet!
Hoffnarr
hvordan vet man om man er godkjent eller ikke? sendte vell søknad klokken 16 å har ikke hørt noe
poteten123
poteten123
vet du ish hvor lang tid det bruker å ta?
Hans Peder
Hans Peder
Første søknaden tok 2 dag den jeg sente i går fikk jeg svar på i går kveld, det variere veldig da det spørs hvor mange som søker hvor mange verifiseringsassistener som er på, men det hjelper ikke å spørre og mase til de for da setter de deg på vent slik at du vet dette, mener jeg også har lest at det er ca 2dagers svartid
poteten123
poteten123
nice
Topp